14. kesäkuuta 2007

Ärsyttää!

Pitääkö ihmistä siunata vitun ärsyttävällä työkaverilla paskan duunin lisäksi?

Mulle vittuillaan, mun jälkiä siivotaan (vaikka olen TÄYSIN KUNNOLLA HOITANUT OMAN TONTTINI), heitetään ihme "läppää", jonka tarkoitus on ilmeisesti vain boostata omaa pientä kikkeliä, yritetään osoittaa kaikin mahdollisin keinoin, kuinka olen kesätyöläisenä hierarkian pohjimmaisena (hierarkia lihatehtaan elintarvikehygienian henkilöstössä?? Joopa!) ja virnuillaan vittumaisesti tilanteessa kuin tilanteessa ja varsinkin jos en oikein jotain hommaa heti handlaa.

MISSÄ ON ONGELMA?

Itse olen ollut ihan normaali, jopa kiltti, tyytynyt osaani nurisematta, KERTAAKAAN en ole valittanut yhtään mistään vaikka mieli olisi tehnyt, en ole ollut saikulla, en ole jättänyt tekemättä mitään omia hommiani ja niin edelleen. Ei ymmärrä, ei, ja senkin edestä ottaa päähän.

En haluaisi, että kesä menee ihan pilalle tuon takia, vaikka äsken suihkussa mielessäni pyörikin 100 ja 1 hyvää tapaa vittuilla takaisin ja aloittaa huutopotkuraivareiden jälkeen 2,5 kk kestävä mykkäkoulu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!