15. marraskuuta 2011

Nyt tuli hätä!

Apua!

Michael Cunningham on tänään Espan Akateemisessa klo 17.00! Miten minulta on voinut mennä tämä tieto ohi? (Kiitos Facebook ja Imagen päivitys!) Miten tällaista voi tapahtua? Ja ennen kaikkea, miten voin mennä paikalle ja selvitä sieltä ulos
a) jännäpissaamatta housuuni ja
b) omakätinen signeeraus kirjan lehdellä?

(Minulla ei edes ole omassa hyllyssä Cunninghamin suosikkiteostani Samaa sukua ja Tunneistakin on vain pokkariversio ja...)

Aaaaaaaaaaa paniikki!

4 kommenttia:

  1. Tsemppiä! Kerro miten kävi! :)

    VastaaPoista
  2. Voi että, olen hyvällä tavalla kateellinen, jos pääsit. Minä olin tästä hyvinkin tietoinen, mutten päässyt paikalle. :/ Olisin kyllä varmaan pissannut housuuni siellä minäkin, ja sitten olisi nolottanut. :D

    Mutta kyllä minä Cunninghamin vielä joskus jossain tapaan!

    VastaaPoista
  3. Hyvin ehdin ja olotila pysyi varsin säädyllisenä. Mutta kyllä jännitti!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!