21. tammikuuta 2011

Jotkut käy töissä

Jaahas, aika on rientänyt. Enää viikko muuttoon. Isännöitsijä oli käynyt tänään kämpillä (minä olin töissä) ja jättänyt perässään paperin, jossa huomautti asuntoni (epä)siisteydestä sekä muuttosiivoushinnaston. Haha. En kai mä nyt ennen sitä muuttoa siivoa? Tulee uudelleen jossain vaiheessa, toivottavasti vasta maanantaina muuton jälkeen.

Olen ollut kaksi päivää kuluttamassa jalkoja ja kasvolihaksia Matkamessuilla, vielä kaksi päivää on jäljellä. Ihan hauska kokemus, joskin kaikenmoiseen on jo saanut vastata, välillä vähän sinne päin... Hupaisaa seurata vierestä "business-ihmisten" bondailua ja verkostoitumista, selkääntaputtelua ja käyntikorttien vaihtamista. Tuntuu jotenkin pirun kaukaiselta itselle. Minä oon vaan töissä täällä.

Töistä puheenollen huomasin erittäin kiinnostavan työpaikkailmoituksen, johon ajattelin reagoida. Pitäisi vielä saada nykyinen pomo joskus kiinni ja pyytää suositukset, niin avot! Täytän ja itse asiassa osin jopa ylitän kaikki esitetyt vaatimukset, mitä pidän aika erikoisena tilanteena - kyseessä on kuitenkin ihan oman alan duuni. Katsotaan, katsotaan.

Viikko meni sukkelaan, NettiOpsuun ropsahti 8 opintopistettä, nytkäytin eteenpäin ainedidaktisen tutkimuskurssin tutkimustani (kerron joskus lisää sen kurssin pelleydestä), lueskelin, ilmoittauduin kahteen tenttiin, aloitin filosofian kurssin, join kaljaa. Hyvä viikko. Ja nyt tosiaan teen neljä päivää ahkerasti töitä - ihan kuten kunnon kansalaiset konsanaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi!