2. elokuuta 2011

Eka blogihaaste!! Jee!! (Eikun ei ookaan)

Olen kirjoittanut blogia jo aika kauan. Olen myös lueskellut ahkerasti muita blogeja. Vasta viime aikoina olen rohkaistunut jopa kommentoimaan muiden blogeja ja osallistumaan omalta osaltani kaikenmoisiin keskusteluihin. Nyt sitten AnneVee on haastanut blogissaan kaikki salaperäiset lukijansa osallistumaan erittäin jännittävään haasteeseen. Pakkohan se kai nyt on.

Kysymys 1
Lempiväri?

Tää on paha! Vihreä on kiva. Tosin nykyään tykkään esim. vaatteissa liilasta. Valitse tässä nyt sitten. (Ehdoton enemmistö vaatteistani on kuitenkin mustia, mutta ei mennä nyt siihen.)

Kysymys 2
Paikka, jossa haluaisin käydä?

Näitä on kyllä paljon! Teinistä saakka olen halunnut käymään Wienissä, koska Rakkautta ennen aamua tapahtuu siellä. Tähän ikään mennessä olen päässyt käymään ainoastaan Wienin lentokentällä. Se ei ehkä ihan vielä riitä.

Kysymys 3
Lempiruoka?

Mikä tahansa, missä on fetaa.


Olen vähän huono haastamaan ketään. Mutta voisin lähteä samalle tielle kuin haasteen lähde, eli kaikki lukijoikseni ilmoittautuneet blogilliset ihmiset voivat vaikka käyttää aikaa elämästään tähän niin halutessaan.

3 kommenttia:

  1. Ehkä minäkin, vaikken koskaan saanutkaan valmiiksi biisilistaa. Laiska ja tyhmä ja saamaton. Tämä olisi kerralla pois alta.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!