11. maaliskuuta 2010

Ei tämäkään

Koska minun piti olla tänään äärimmäisen tehokas noin niin kuin opiskelumielessä, lähdin "pikakäynnille" Bonarille. No, kävin pankissakin, eli joku muukin syy kotoa poistumiselle oli. Ilmeisesti kirpparitaukoni on tehnyt hyvää, koska löytösarja jatkui.


Tämä ensimmäinen on tosin jo aiemmalta reissulta Radiokirppikselle, mutta tulkoon tähän samaan settiin. Supersöpö hame, 5 euroa. Mukana myös kevään kovin trendiasuste, kissa.


Selvästikin olen jälleen löytämässä myös ulkoisen hippini, koska tällainen söpö tunikatsydeemi tarttui mukaan 3 eurolla. Taattua Intian Basaari -laatua, vaikka laput olikin leikattu pois. Kissa ei suostunut vieläkään liikkumaan minnekään.


Lassia ja Leeviä (sydän!) kaksin kappalein, 2,50 euroa kipale sekä Fit jostain viime vuodelta 1 euro.


Ok, tiedän, että V saa hepulin siellä maapallon toisella puolella, mutta ihan vahingossa oli kyllä pakko nappasta mukaan tuo ihastuttava pikku veska ja vaihteeksi uusi kaulakoru, molemmat 2 euroa zipale.

Sain myös tehtyä opiskelujuttuja, joten en viitsi liikoja hekumoida syntisyydessäni.

2 kommenttia:

  1. Kisu näyttää hamekuvassa ihan ruskealta pehmolelulta. Mäkin haluan kirpputorille! Tosin mulla iskee aina yhden kierroksen jälkeen tylsyys kun kaikki muut löytää ihania juttuja ja mä spottaan barbin joka mulla joskus oli.

    Ja hei, koruja ja laukkuja ei voi olla liikaa! (Tosin puolet mun molemmista varastoista on siskon.)

    Mari

    VastaaPoista
  2. Sehän on vähän kuin pehmolelu! Ihan yhtä pehmeä ja.. tuota, paikallaan pysyvä ja rutistettava :P

    No ei voikaan olla, siinä olet oikeassa. Mutta mä kyllä aion panna edellisiä kiertoon, kunhan se pöytä saadaan J:n kanssa parin viikon päästä. Että sinne vaan penkomaan sit!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!